سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر برد کولر گازی

برد کولر گازی یکی از مهم ترین اجزا دستگاه کولر گازی محسوب می شود. امکان خراب شدن و سوختن آن در صورت استفاده نامناسب از آن وجود دارد. 

تعمیر برد کولر گازی به دست تعمیرکاران و متخصصان انجام می شود. در صورتی که نیاز به تعویض باشد حتما باید با هماهنگی یک متخصص برد جدید بخرید.

 

چه زمانی به عیب یابی برد کولر گازی نیاز پیدا میشود؟

یکی از رایج ترین مشکلات کولر گازی ، روشن نشدن کولر است که دلایل زیادی هم دارد .که اصلی ترین آن هم می توان به خرابی برد کولر گازی اشاره کرد که برای جلوگیری از این رخداد باید همت را جزم کرد و قبل از آمدن فصل گرما دست به کار شد و به سرویس و عیب یابی برد کولر گازی پرداخت.

 

تعمیرات برد کولر گازی چه مزیت هایی به همراه می آورد؟

یکی از نکات مهمی که همواره باید به آن توجه داشت این است که تمامی وسایل برقی به سرویس و بازدید در فواصل زمانی منظم برای بیشتر شدن طول عمر دستگاه و بازدهی مناسب و بیشتر نیاز دارند. در واقع مزیت اصلی سرویس به موقع برد کولر گازی بالا رفتن راندمان آن است.

یکی  دیگر از مزیت های اصلی سرویس و تعمیر برد کولر گازی آن هم به موقع این است که شما با این کار احتمال خرابی کولر گازی را به شدت کم می کنید و مجبور نمیشوید که برای تعمیرات و رفع خرابی کولر گازی یا حتی تعویض آن هزینه گزافی را خرج کنید.این را بدانید که هزینه تعمیر برد کولر گازی نسبت به هزینه تعویض و تعمیر کولر گازی کلی کولر بسیار ناچیز است.

 

هزینه تعمیر برد کولر گازی چگونه تعیین میشود؟

تعیین هزینه تعمیر برد کولر گازی و  یا معاوضه انواع برد و مدارهای الکترونیکی به نوع خرابی موجود در آن بستگی دارد . در واقع  ممکن است برای سرویس و تعمیر برد کولر گازی خدماتی نظیر ،تست کمپرسور ، تست سنسور دما ، عیب یابی ارورها، تست و کنترل دریچه ، تست فن و.. باشد.در صورتی که امکان تعمیر برد کولرگازی وجود نداشته باشد، تعمیرکار ناچار به تعویض آن با یک نمونه اورجینال و شرکتی است که این روند باعث افزایش هزینه خدمات ارائه شده میشود.

به یاد داشته باشید که هدف همیشگی ما این است که با قیمت مناسب و شفاف و کیفیت خدمات رسانی بالا رضایت مشتریان عزیز خود را جلب نماییم .

 

تکنسین های “خدمت از ما” چه سرویس هایی برای تعمیر برد کولر گازی ارائه می دهند؟

مشکلاتی نظیر روشن نشدن کمپرسور کولر گازی ، سرد یا گرم نشدن ، به چرخش درنیامدن  فن کولر گازی ،  اختلال در سنسور دما و  دریچه ها و… ممکن است برای هر کولر گازی پیش آید. ولی خوشبختانه تمامی تکنسین های ما با دانش بالای خود در مورد انواع ارور های کولر گازی ، می توانند کل مشکلات برد کولر را برطرف کنند و خیال شما را در تابستان گرم راحت کنند. 

 

آیا  برای تعمیر انواع برد های کولر گازی و انواع برند ها روی خدمت از ما حساب کنیم؟

کولر گازی شما از هر برند و مدلی که باشد در آخر تکنسین های مجرب ما از پس تعمیرشان بر می آیند. این راه هم بدانید که تعمیر انواع برند ها  و تعمیر برد کولر گازی کار هرکسی هم نیست. چون تعمیر هر برند تخصص خودش را می طلبد.